Περιοδικό Ευκλείδης Γ΄

Περιοδικό Ευκλείδης Γ΄
Τεύχη 1 μέχρι 41


1. Διμελής σχέσεις
2. Πολυωνυμικές εξισώσεις
3. Συνεχείς ανατοκισμοί
4.Το κλίμα στην τάξη και η διδακτική πράξη
5. Οι πινάκες και οι πράξεις
6. Η πλευρά και η διαγώνιος δεν έχουν κοινό μέτρο
7. Η διαδικασία της μαθηματικής ανακάλυψης
8. Συμμετρία ως προς τον άξονα: μια εποικοδομητική προσέγγιση
9. Ο Ευκλείδης Γ σας απαντά

1. Για την διδασκαλία των βασικών εννοιών της πιθανότητας στην μέση εκπαίδευση
2. Τάξη Β γυμνασίου . Ισότητα τριγώνου
3. Η διδακτική εργασία των μαθηματικών μέσα από τις διδακτικές και παιδαγωγικές αρχές
4. Τέσσερα βασικά παραδείγματα των αλγεβρικών δομών για διδασκαλία
1. Η ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΑΛΓΕΒΡΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ
2. ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ
3. Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
4. ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
5. ΕΠΑΓΩΓΗ
6. ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
7. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ Λ.Δ. ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
8. ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣΗ Ή ΠΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ
9. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ
1. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
2. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΑΛΓΕΒΡΑΣ
3. Ο ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟΣ ΕΝΟΣ ΟΜΑΛΟΥ ΠΙΝΑΚΑ
4. ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΟΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΒΑΣΗ
5. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ
1. ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ

2. ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΩΝ ΜΙΓΑΔΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

3. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ : 6/(ν3−ν)

4. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ  ΤΟ 2√

5. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΑΓΩΓΗΣ
6. ΜΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΚΙΒΩΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
7. ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ,ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ,ΑΝΑΛΟΓΙΑ
8. ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
9. ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
10. ΚΟΙΝΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ
11. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ...ΤΙ ΕΙΝΑΙ;
12. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ

1. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
2. ΕΝΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Π ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ
3. ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
4. ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ
5. ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΩΝΥΜΟΥ
6. ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΩΓΗΣ
7. ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
8. ΧΑΡΑΞΗ ΕΥΘΕΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
9. ΟΙ ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
10. ΕΠΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΣΤΕΡΕΟΜΕΤΡΙΑ
11. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ


1. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΓΕΒΡΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
2. ΑΣΥΜΜΕΤΡΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
3. ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
4. ΕΠΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ
5. ΟΙ ΓΡΑΜΜΟΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥΣ
6. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΙΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ
7. Η ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΤΟΥ ROLLE
8. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ

1. ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
2. ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ
3. ΤΑ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
4. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ
5. ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
6. ΤΑ ΘΕΩΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ BOLZANO WEIRSTRASS ROLLE ΚΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ R
7. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ
8. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ
1. ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΩΝΙΑΣ
2. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ
3. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
4. ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΡΙΖΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
5. ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
6. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ
7. Η ΣΤΕΡΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΚΥΚΛΟΣ

1. ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
2. ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ : ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
3. ΟΙ ΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
4. ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
5. ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ
6. ΟΡΙΖΟΥΣΕΣ
7. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
1. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
2. ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ Ε-Δ ΟΡΙΣΜΟ
3. ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
4. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
5. ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ Α
6. Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑ
7. Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1. Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
2. ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
3. ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΗΜΙΤΟΝΟ, ΣΥΝΗΜΙΤΟΝΟ, ΕΚΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΟΓΑΡΙΘΜΙΚΗ
4. Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ
1. ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ.ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
3. ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Μ.Ε. ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
2. ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΘΕΤΙΚΗ ΜΕ ΔΕΚΑΕΞΑΧΡΟΝΟΥΣ
3. ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
4. ΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
5. ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
6. ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΥΓΧΥΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ
7. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ,ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ, ΙΣΟΤΗΤΑ
8. ΕΝΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΚΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΡΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
9. ΟΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
10. ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΡΙΖΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
1. Η ΑΝΑΓΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΛΕΙΔΕΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΥΣΕΩΝ Ή ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΛΑΘΩΝ
2. ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΙΜΩΝ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ
3. ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥΣ
4. ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
1. Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
2. ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΜΙΤΟΝΟ ΜΙΑΣ ΜΟΙΡΑΣ
3. ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ
4. ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
1. ΚΥΛΙΝΔΡΙΚΕΣ ΤΟΜΕΣ
2. ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
3. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
4. Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΙΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ 2ης ΤΑΞΗΣ
5. ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΑ ΑΚΡΟΤΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
6. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ
7. ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ
8. ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
9. ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ
1. ΜΙΧΑΛΗΛ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ.ΕΝΑΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
2. Η ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
3. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΣΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ
4. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ - ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
5. ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΙΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
6. ΜΕΘΟΔΟΣ MONTE CARLO ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΗ ΕΥΡΕΣΗ ΕΜΒΑΔΟΥ
7. ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΚΡΟΤΑΤΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ
8. ΓΙΑΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
9. ΕΡΕΥΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
1. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ
2. ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ
3. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
4. ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ FEUERBACH
1. ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
2. ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΥΓΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ
3. ΣΧΕΣΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΜΟΝΤΟΥΛΟ f ΣΤΟ C(x)
4. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΙΒΑΝ ΓΚΑΝΤΣΕΦ -ΙΣΤΟΡΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
5. ΙΣΤΟΡΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
6. ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ
7. Η ΕΝΟΡΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΑΝ ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
8. ΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
9. ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ
1. ICME.ΙΔΡΥΣΗ,ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2. ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Μ.Ε.
3. ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
4. ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
5. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
6. ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ
7. ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
8. ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
9. ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
10. ΟΙ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗ ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
1. ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΣΗ
2. Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ
3. ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΜΕ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
4. ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
5. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
6. ΤΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
7. ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ;
8. Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

1. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
2. ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΞΙΣΩΣΗΣ  $x^3-15x-4=0$
3. ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΛΟΓΑΡΙΘΜΙΚΗΣ ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ-ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ
4. ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΑΡΕΚΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ
5. ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
6. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ.ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
7. ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ


1. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ
2. ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
3. Η ΜΑΘΗΣΗ ,ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙΝ
4. ΕΠΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
5. Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
6. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
7. Η ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
8. ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ $y=(1+a)^x-(1+ax)$ ΣΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ BERNOULLI
9. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

1. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
2. Η ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΑΙ Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ.ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
3. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
4. ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
5. ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ-ΛΥΣΗ
6. ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
1. ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ Δ.Ε.
2. ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ 1990
3. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΦΗΡΗΜΕΝΩΝ ΑΛΓΕΒΡΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
4. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΣΤΗΝ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ 1990
5. Η ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
6. ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΣΙΦΝΟΣ
1. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;
2. ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ. ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
3. ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ. ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
4. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ Δ.Ε.
5. Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
6. ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ . ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
7. ΣΤΑΘΕΡΕΣ.ΛΑΘΕΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΛΥΣΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΔΕΚΑΔΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ
8. ΠΟΣΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
9. ΑΠΟΔΕΙΞΗ.ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
10. ΣΗΜΑΙΝΟΝ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
11. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟΝ ΑΛΓΕΒΡΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΟ
1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ
2. Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
3. ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ
4. ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ...ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
5. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
6. ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΩΣ ΑΙΤΙΑ ΠΛΑΝΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
7. Η ΛΟΓΙΚΗ ΔΟΜΗ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ
8. Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ
9. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ
10. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΥΣΕΣ
1. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΝ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ
2. ΠΡΟΒΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
3. Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
4. ΚΩΝΙΚΕΣ ΤΟΜΕΣ:ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
5. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
6. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
1. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
2. ΤΑ ΤΕΣΤ
3. ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ
4. ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ
5. Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΟΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
6. Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ 2000
7. ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΝΕΟΕΙΣΑΓΩΝΜΕΝΩΝ ΣΤΑ Τ.Ε.Ι.
8. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ.ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι.Θ.
9. Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
10. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ.Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
11. ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
12. ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΛΥΣΙΔΑΣ MARCOV ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ-ΛΥΣΗ
13. ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
14. Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΜΑΣ
15. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
16. Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
17. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
1. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ PROBLEM POSING ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΜΠΥΛΗΣ ΤΟΥ ΕΜΒΑΔΟΥ ΚΑΜΠΥΛΟΓΡΑΜΜΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΧΩΡΟΥ
3. ON TOPOLOGICAL ALGEBRAS
4. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΧΡΟΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
5. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΚΛΕΙΔΕΙΑΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ
6. ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
7. ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
8. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ.Η ΤΟΜΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
9. Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
10. ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
1. ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
2. ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΖΩΗΣ
3. ΔΥΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
4. ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
5. ΕΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΠΥΓΜΑΛΙΩΝΑΣ
6. ΤΕΣΤ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
7. ΠΛΕΥΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
8. ΤΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΩΝ Δ , Ε, ΣΤ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
9. ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

1. ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
2. ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
3. ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
4. Ο ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ  $f(x*y)=f(x)+f(y)$
5. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
6. ΟΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

1. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
2. Η ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ
3. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΕΩΣ ΤΟΝ 17 ΑΙΩΝΑ
4. ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΩΣ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΟΥΜΑ
5. ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΥΒΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΕΛΑΡΓΗΣΗΣ
6. ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ
7. ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΝΟΤΑΡΑ
8. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1800-1840